Na DF-ach będziecie mogli spotkać Łukasza Czechowicza. Przez rok pracował na stanowisku .NET Developer’a w SKMGroup w Krakowie. Brał udział w projekcie IP Erasmus – Learning Computer Programming in Virtual Environment (VIOPE) w Portugalii, który miał na celu stworzenie 8 zespołów zawierających studentów z 8 krajów, które miały stworzyć konkretną grę/aplikację w ramach wyjazdu. W ramach projektu został stworzony klon „Scorched Earth” w wersji tekstowej.

Zaczął programowanie w szkole podstawowej, od tamtego czasu kurczliwie trzyma się języka C++ z rozszerzeniem w późniejszym czasie na C#, LUA oraz Java. W czasach licealnych powołał do życia grupę Alrauna Studio, w ramach której było tworzone kilka projektów, z których jeden „Hostile Dimension” przeszedł przez Steam Greenlight oraz znalazł wydawcę i został wydany 26 czerwca 2015 roku. W ramach tej grupy głównie korzystał z silnika Unity 3D z językiem C#.

We wrześniu 2017 wraz z Michałem Stonawskim oraz Joanną Krystyniecką założył spółkę Alrauna Studio jako kontynuację wcześniejszej grupy. Wraz z założeniem spółki przeniósł się na silnik Unreal Engine 4 z językiem C++.

Kategorie: GOŚCIEPROGRAM